.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی پایگاه پژوهشی در آموزش و پرورش مازندران
معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ایجاد پایگاه پژوهشی آموزش و پرورش برای نخستین بار در مازندران صورت گرفته است.

به گزارش شمال نیوز، محمد قنبری در نشست خبری با اشاره به اینکه در مدارس پژوهش محور تمام اولویت های پژوهشی دیده شده است، افزود: افزایش تعداد مدارس پژوهش محور در استان مازندران مدنظر است.

وی با اعلام اینکه ایجاد پایگاه پژوهشی آموزش و پرورش برای نخستین بار در مازندران صورت گرفته است، اظهار کرد: 1598 گزارش اقدام پژوهشی در مازندران صورت گرفته است که نشان دهنده افزایش 60 درصد در فعالیت های پژوهشی آموزش وپرورش استان است.

قنبری با اشاره به اینکه برابر قانون، یک درصد اعتبارات دستگاه به امر پژوهش اختصاص می یابد، عنوان کرد: رسالت اصلی دانشگاه ها پژوهش است اما در سال گذشته سه فرهنگی مازندران در کنار پژوهشگران برجسته دانشگاهی تجلیل شدند.

 وی با بیان اینکه اولویت های پژوهشی در آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: پژوهش در دو سال اخیر در برنامه های آموزش و پرورش از توجه ویژه ای برخوردار شده است.

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تعداد کل مدارس 3929 واحد در استان است، افزود: به همراه مدارس ضمیمه مجموع مدارس مازندران 4907 مدرسه است که تعداد 21هزار و 362 کلاس درس را شامل می شود.

وی با بیان اینکه تعداد کل دانش آموزان مدارس مازندران 464 و 216 نفر است که البته با آمار استثنایی و بزرگسال و نوآموزان پیش دبستانی این تعداد 508هزار و 162 نفر را شامل می شود./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.